en stor blandning…

NEW TEDDIES 184

Eftersom jag har mycket annat att göra, så kan jag bara jobba på nallarna och deras kläder lite då och då. Det tar sin lilla tid att fästa alla trådar. Åtta klänningar är klara, nu virkar jag picots runt hals och ärmhål. Sju boleros är klara, de ska också kantas och få knytband. När nallarna fått ögon och nos och har kläderna på sig – då är det dags att tillverka hattar… Jag har också stickat några byxor, men inte haft tid att sticka tröjor och mössor. Men det ska nog inte dröja så länge innan jag kan koncentrera mig på att få dem klara.

STICKADE NALLAR 2015 001

Kommentera

Etikettmoln

