en stor blandning…

ÅTERBRUK

Jag återanvänder mycket material. River upp något virkat eller stickat. Klipper plastremsor eller trasremsor. Av plastremsorna har jag virkat väskor, korgar och mattor. (9 foton)

Om du är intresserad finner du all kontaktinformation under rubriken INFORMATION.

virkad plastkasse 005-2
virkad plastkorg 015

svartvit plastmatta 003

Av trasremsorna har jag bl.a. virkat väskor.

virkade kassar 005

Av garn som jag rivit upp har jag stickat och virkat det mesta.

Hår till trasdockorna…

trasdocka 003

Kläder till de stickade nallarna…

stickad nalle i rött 002

Axelremmar till textilväskor…

textilväskor m. appl. 004

Och jag har virkat blommor…

detalj boleroponcho 017

Och dekorerat på annat sätt…

virkade finväskor 016

Kommentera

Etikettmoln

