en stor blandning…

Jag älskar att hålla på med garner! Sortera, nysta, reda ut knutar – ja allt! (5 foton)

Att leta efter garnrester i 2nd hand affärer eller på loppmarknader – hittar jag något? Vad kan jag ha det till?

inför bloggen 012

Ibland får jag garner av vänner och släktingar. Jag river upp och återanvänder.

virkade handväskor i rullebör 005

Och jag sorterar… ibland är arbetsrummet fullt av korgar och brickor fulla med garner.

baskertårta 009

Ibland har jag garn över när jag gjort något till mig själv…

virkade ryschväskor 049

Jag klipper remsor av ‘gamla’ plastkassar…

virkad plastkasse 005-2

Om du är intresserad finner du all kontaktinformation under rubriken INFORMATION.

Kommentera

Etikettmoln

