en stor blandning…

NEW TEDDIES 119

Det dröjer ett tag innan vi lägger ut ålahommorna…

MIN GULA NALLE 002

Kommentarer till: "NEW TEDDIES 119" (9)

  1. Härligt foto!

    Liked by 1 person

    • Här finns bra ställen att fotografera på… de flesta tar jag hemma på tomten, men har jag tid så sätter jag några nallar i cykelkorgen och ger mig iväg…

      Gilla

      • Jag har förstått det! Måste var roligt att klura ut nya ställen och situationer.

        Liked by 1 person

      • Ja, det är det! De följer med till affären ibland – och till systemet – där är de mycket omtyckta…

        Gilla

      • Jag ser att de vill ha lite därifrån ibland.

        Liked by 1 person

      • Nu har du kollat så mycket att jag fick beröm från WP…

        Gilla

      • Haha! Alltid kul med beröm! Jag vil ju se alla nallar, men de faller bort i flödet. Jag ser bara det andra du gör och där är du väl inne på andra visningen där jag har gillat en hel del på första?

        Liked by 1 person

      • Ja, jag har bara tillverkat på beställning nu och inte alltid hunnit fota grejerna – och det är mycket nalletillverkning, jag säljer bra tack vare den aggressiva marknadsföringen… om du ‘skapar’ taggen/etiketten ”stickade nallar” i din läsarlista, så är det nog bara mina nallar som dyker upp där. Jag har inte kollat…

        Gilla

      • Värt att testa.

        Liked by 1 person

Kommentera

Etikettmoln

