en stor blandning…

NEW TEDDIES 33

Well… it’s time to go out fishing again – I hope we will get a lot of fish today!

New teddies 10

Kommentarer till: "NEW TEDDIES 33" (6)

  1. Speciellt foto med vackra färger och strukturer. Hur är det med dig, Iréne?

    Liked by 1 person

    • Jag tar en sekund i taget… igår gick jag hem till några vänner till oss och berättade det. Mycket omtanke… vi åkte ner till havet och deras ålabodar med hundarna, det var skönt och avkopplande. Idag vill jag ingenting… det är tungt…

      Gilla

      • Det är gott med vänner, men sen behöver man bara vara också. Hav och natur tröstar och ge lugn. Ni har väl fått börja med förberedelser för begravningen också, kan jag tro. Det är en process som ger många tillfällen till tankar och minnen.
        Varm kram.

        Liked by 1 person

      • Tack för din kram… vi ska träffa begr.repr. i början på nästa vecka.
        Jag hade min dator med mig på hospice och kunde visa mängder med foton på mamma från många år – något som verkligen uppskattades av mina syskon och kusiner. Kram tillbaka ❤

        Gilla

      • Hur många syskon är ni?

        Gilla

  2. Jag har två yngre syskon, en syster och en bror.

    Gilla

Kommentera

Etikettmoln

