en stor blandning…

NEW TEDDIES 24

I have to drink my tea all alone… but I enjoy sitting here looking at the birds in the garden…

New teddies 12

Kommentarer till: "NEW TEDDIES 24" (9)

  1. Jag gillar denna blogg.

    Gilla

    • Tack kära du! Just nu fokuserar jag på nallarna, har taggat dem på fem språk för att sprida dem i cyber space. Vill ju att de ska säljas…

      Gilla

  2. Blir kul att följa denna blogg. Jag körde, en långt mycket mer galen blogg, en gång i tiden (med knepiga rollfigurer). Den var gjord för Facebook. Numera har jag stängt FB och den bloggen är väl vilande … eller något. Har för mig att du tittade in där.
    Jag kommer att följa dina virkningar.
    Lycka till.

    Liked by 1 person

    • Tack igen! Jag svarade på ett annat ställe att jag just nu fokuserar på nallarna… Jag kommer inte ihåg nu att du hade en galen blogg – påminn mig… foto?
      Jag har ju också mina tomtereportage, finns nåt gammalt på fotobloggen.
      Just nu stickar jag pulsvärmare till försäljning, säljer mycket via FB, även Vintage.

      Gilla

Kommentera

Etikettmoln

