en stor blandning…

NEW TEDDIES 10

My name is André and I am a fisherman. I live in Bretagne, France.

New teddies 10

New teddies 10

New teddies 10

Kommentarer till: "NEW TEDDIES 10" (4)

  1. Underbart, Iréne! André gillar jag speciellt mycket, men de andra är också härliga. Du har en härlig skaparkraft!

    Gilla

    • Tack! Jag gör ju dem för att få in pengar, annars svälter jag… men det är roligt att hålla på med dem, framför allt att göra fina kläder och fotografera dem… själva tillverkningen av nallen är mycket pilleri…
      Jag har inte haft tid att skriva något under dina foton, men jag älskar dem! Du har också en härlig skaparkraft!
      Min mycket sjuka mamma bor nu hos mig igen, det tar mycket tid…
      Kram! ❤

      Gilla

      • Tack, Iréne! Det märks på dina bilder av dina skapelser att du har roligt, särskilt när du fotar dem i mijöer.

        Tungt och sorgligt med sjuka mammor. Jag hälsade på min på hennes boende idag. Hon vaknade till en stund när jag kom, kände inte igen mig, trodde att jag var min syster. Jag gick en promenad med hennes rullstol och tänkte att det är som att gå med ett sovande barn i barnvagn, bara att man vet att det går åt fel håll, mot slutet.
        Kram

        Gilla

      • Det är så sorgligt… jag skriver mer sen Kram!

        Gilla

Kommentera

Etikettmoln

